Dragi oaspeţi,
Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Hotel Bohemia și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm sa ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.
REZERVARE
Rezervarea se face direct pe site-ul www.hotelbohemia.ro sau la numarul de telefon:
+40787 531 631
Rezervările negarantate vor fi reținute până la ora 18:00 (ora locală) din ziua sosirii și eliberate în mod automat după această oră, cu excepția cazului în care rezervarea este garantată cu un card valabil la data rezervării sau o plată anticipată. În caz de neprezentare, hotelul își rezervă dreptul de a reține suma aferentă primei nopți și de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.
Pentru cină este recomandat să fie efectuată o rezervare în prealabil, chiar dacă sunteți cazat în hotel.
Pentru rezervări, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon: +40 787 531 631. Rezervările vor fi reținute 30 minute de la ora solicitată.
Anularea rezervării
Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris, pe adresa de e-mail: rezervari@hotelbohemia.ro, la numărul: +40 787 531 631, până la ora 12:00 a zilei sosirii.
TARIFE
Tarifele Hotel Bohemia diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, zi şi anotimp, cât și de numărul de persoane din cameră (mai multe detalii pe pagina de rezervări).
Tarifele pentru serviciile de restaurant le puteți consulta pe site-ul www.restaurantsavarin.ro.
Sosirea și plecarea
Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 14.00.
Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 12.00.
In cazul in care in prima de zi de sejur se doreste camera inainte de ora 14:00, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii.
In cazul in care in ultima zi de sejur camerele se elibereaza dupa ora 12.00, se va aplica o taxa suplimentara in valoare de 50% din tariful de cazare (pentru intervalul 14.00 – 18.00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru depasirea orei 18.00.
Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12.00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare.
Pentru bagajele lăsate la recepție mai mult de 24 de ore se vor percepe cheltuieli de depozitare.
În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 12, aceștia vor plăti o taxă suplimentară de utilizare a camerei (aceeași ca în cazul late check-out-ului).
Aceste solicitări ale clienților vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care hotelul nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare.
Cazare copii 0-12 ani
Cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-12 ani se va face gratuit, când sunt folosite paturile existente.
Pentru copiii sub 2 ani există posibilitatea oferirii, în limita disponibilității, a unui pătuț bebe.
Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pătuţ pentru copil pentru a va putea onora, în limita disponibilului,solicitarea.
Pentru cazarea copiilor cu varsta de peste12 ani se va achita tariful intreg.
Cazare minori
Minorul este persoana care nu a implinit varsta de 18 ani.
Hotel Bohemia nu accepta cazarea minorilor care sunt neînsoţiţi de părinţi sau de reprezentanţii legali, cu excepţia celor aflaţi în drumeţie, tabere, excursii, concursuri sau în alte acţiuni similare, însoţiţi de cadre didactice, antrenori şi ghizi.
Signalistică
Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică:
- “NU DERANJAȚI!” – cu permisiunea dumneavoastră, se va intra în cameră pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 7.00 – 15.00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția hotelului;
- “VĂ ROG SĂ REFACEȚI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.
Oaspeți suplimentari
Puteți primi musafiri sau oaspeți în camera dumneavoastră între orele 8.00 – 22.00, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22.00 – 8.00, aceștia vor trebui să achite diferențele de tarif și să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare.
Dress Code
Hotel Bohemia nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.
Nu vor fi acceptate în restaurant și recepția Hotel Bohemia persoanele îmbrăcate în pijamale, halat, costum de baie, maiou și șort și încălțate cu șlapi sau fara incaltaminte.
Modalităţi de plată
Pentru plata serviciilor Hotel Bohemia sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro), plata numerar (RON), prin transfer bancar sau tichete/vouchere de vacanță.
În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face în momentul cazării (check-in-ului).
În cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, se va constitui obligatoriu un depozit pe card sau numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate.
În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii proforme.
Fumatul
Fumatul tradițional și țigara electronica nu sunt permise în incinta Hotel Bohemia, conform legislatiei aplicabile în vigoare (legea 349/2002 modificată și completată prin legea 15/2016). Hotel Bohemia are amenajate spații pentru fumători în aer liber.
Hotel Bohemia dispune doar de camere pentru nefumători. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă în valoare de 100 euro/noapte (valoarea în lei va fi calculata la cursul BNR din ziua plății), reprezentând serviciile de curățenie a camerei.
Animalele de companie
Regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale sau păsări.
În cadrul restaurantului Savarin nu este permisă intrarea cu animale de companie de nici o mărime sau specie.
Micul dejun, prânzul și cina
Micul dejun se serveşte la Restaurant Savarin, aflat la parterul hotelului, în intervalul 7.00 – 10.00 a.m. de luni până duminica.
Puteți invita pe oricine să servească micul dejun cu dumneavoastră, însă este obligatoriu ca fiecare persoană invitată să achite contravaloarea acestuia, să respecte normele de comportament și să aibă o ținută decentă.
Pentru oaspeții care nu sunt cazați în hotel, micul dejun costă 25 lei/persoană.
Pranzul si cina pot fi servite la Restaurant Savarin. Pentru meniu si program de functionare va rugam sa consultati site-ul www.restaurantsavarin.ro.
Pentru mesele cu meniul prestabilit (e.g. evenimente etc.), rezervarea este confirmată și garantată prin achitarea unui avans. Acesta se pierde în cazul neonorării rezervării efectuate.
Spaţiul de parcare şi autoturismele
Hotel Bohemia pune la dispoziția clienților săi, în limita disponibilității, 25 de locuri de parcare supraterana in curtea hotelului. Pentru clientii cazati in hotel parcarea este gratuita.
Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.
Siguranța obiectelor personale
Hotel Bohemiaeste dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului în cameră și de deschidere a seifurilor.
Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere și la recepție pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm nici un fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Hotel Bohemia.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora, S.C. Bohemia Turism SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopuri determinate, explicite și legitime, datele personale care îi sunt furnizate de clienți persoane fizice și imaginile reprezentative.
S.C. Bohemia Turism SRL, cu sediul în Bacau, Str. Gh. Donici nr 2 bis, procesează date cu caracter personal în vederea prestării serviciilor hoteliere, în următoarele scopuri:
- Rezervarea de camere si alte servicii hoteliere; prelucrarea datelor cu caracter personal se face în baza unei obligații legale;
- Confirmarea rezervărilor și preautorizarea cardului, având ca temei de prelucrare interesul legitim al hotelului;
- Facturarea serviciilor hoteliere, având ca temei de prelucrare obligațiile legale;
- Pentru a comunica cu dumneavoastră în diverse scopuri cum ar fi acela de a afla care sunt opiniile dumneavoastra asupra serviciilor noastre, acela de a solutiona diverse sesizări sau acela de a vă oferi servicii personalizate, oferite în timp util, în format electronic sau telefonic, având ca temei legal de prelucrare interesul legitim al hotelului;
- Furnizarea de informații pe e-mail, a ofertelor speciale, evenimente și/ sau alte forme de publicitate, având ca temei legal de prelucrare consimțământul;
- Furnizarea informațiilor pe email sau telefonic, referitoare la obiectele uitate, primirea coletelor, mesajelor, având ca temei legal de prelucrare interesul legitim.
Clienții Hotel Bohemia furnizează datele solicitate de către S.C. Bohemia Turism SRL în vederea derulării sau inițierii de raporturi juridice cu societatea, cu respectarea prevederilor legale.
Refuzul persoanelor fizice de a furniza aceste date determină incapacitatea societății noastre de a vă pune la dispoziție serviciile solicitate, făcând imposibilă respectarea cerințelor reglementărilor speciale în domeniul hotelier și cel fiscal.
Consimțământul în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (număr de telefon, adresă de e-mail) este acordat în mod voluntar. Acest consimțământ poate fi revocat în orice moment, cu efect ulterior printr-o notificare gratuită către S.C. Bohemia Turism SRL. Notificarea de revocare a consimțământului poate fi realizată spre exemplu prin e-mail către rezervari@hotelbohemia.ro sau la departamentul de Receptie al Hotelului Bohemia. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că revocarea consimțământului nu afectează legalitatea utilizării datelor înainte de retragerea consimțământului (notificarea nu are efect retroactiv). În cazul în care consimțământul nu este acordat sau a fost revocat, vom fi în situația de a nu vă putea presta serviciile solicitate iar datele personale nu vor fi utilizate în scop de comunicare, marketing și feedback.
Datele cu caracter personal aparținând clienților Hotel Bohemia sunt prelucrate cu bună-credință și în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare. Acestea sunt colectate numai în scopuri determinate, explicite și legitime, iar prelucrarea ulterioară nu va fi incompatibilă cu aceste scopuri.
Datele cu caracter personal se prelucrează în conformitate cu drepturile persoanei vizate. Persoanele ale căror date sunt prelucrate, au dreptul de a obține de la S.C. Bohemia Turism SRL, la cerere și în mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea acestora, în măsura în care prelucrarea nu este conformă cu Regulamentului UE 679/2016 sau datele sunt incomplete ori inexacte.
Dispute şi reclamaţii
Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:
- au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile Hotel Bohemia si Restaurant Savarin de care au beneficiat;
- au produs degradări sau distrugeri;
- au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
- nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești Bacau.
Program de eliminare a clienților indezirabili
Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel, restaurant, cât și normele de conviețuire socială și cele morale.
De asemenea, clientul Hotel Bohemia trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării.
Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz.
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant și accesul în Hotel Bohemia a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Hotel Bohemia va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.
Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din hotel sau restaurant clienții indezirabili.
Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.
Băuturi alcoolice
În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia, fără acordul în prealabil din partea conducerii.
Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.
Servicii gratuite
- mic dejun în sistem bufet
- rețea de internet wireless (Wi-Fi)
- serviciu de păstrare valori (seif în cameră)
- pastrarea bagajelor
- comenzi taxi
- apel de trezire
- primirea și transmiterea mesajelor
- servicii de rezervări la restaurant
- parcare
Servicii cu plată
- produse minibar
- servicii de spălătorie sau călcătorie
- telefonie internă și internațională
- trimitere și primire corespondență
- inchiriere sala conferinte
Clauze finale
Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Hotel Bohemia (cazare, restaurant, evenimente) a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.
Modificări termeni și condiții
Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Hotel Bohemia fără a se face notificări în prealabil.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Hotel Bohemia!